Ticari Elektronik İleti Yönetim Sistemi 

Ticari Elektronik İleti Yönetim Sistemi 

Ticari Elektronik İleti Yönetim Sistemi 

Ticari Elektronik İleti Yönetim Sistemi 

 

Ticari elektronik iletiler daha çok bireyleri kurum ve şirketlerin ürün ve hizmetleri hakkında bilgilendirmek için tercih edilse de kurumlar tarafından da müşterilerine daha iyi bir deneyim yaşatmak ve müşterilerini bilgilendirmek için kullanılmaktadır.

Firmaların kriz dönemlerinde müşterileriyle daha hızlı iletişim kurabilmeleri, sorunlu durumlarda müşterilerine gerekli desteği sağlayabilmeleri, yeni fırsat ve faydaları farklı kanallardan duyurabilmeleri için ticari elektronik ileti mesaj seçeneklerine ihtiyaç duyulmaktadır.

Ticari Elektronik İletiler Ne İçin Kullanılır?

Herhangi bir kurum veya kişi tarafından farklı bir kurum veya kişi ile ticari amaçlarla kısa mesaj, e-posta, sesli mesaj, telefon görüşmesi gibi elektronik yollarla yapılan ses, veri ve görüntü içerikli her türlü iletişime Ticari Elektronik İleti denir.

Ticari elektronik iletiler, fırsat, yan hak ve ek menfaat duyuruları, güvenlik uyarıları vb. iletişim kurabilmeleri için tercih edilir. Kullanıcıların kurumla ilgili en güncel bilgilere kolaylıkla ulaşmasını sağlayan ticari elektronik ileti yönetim sistemi, iletişim kopukluklarından kaynaklanan sorunların da önüne geçmektedir.

Kampanyaları ve fırsatları duyurmak için kullanılan ticari elektronik ileti mesajlar, müşteriler için faydalı olabilecek bilgileri, tebrik mesajlarını, memnuniyet anketlerini ve ücretsiz hizmet ve fayda promosyonlarını içerir. Bu anlamda ticari elektronik ileti sistemi, kullanıcıların kurum ve şirketlerden daha iyi, güvenli ve etkin hizmet almalarını da sağlamaktadır.

Firmaların müşterilerine ve potansiyel müşterilerine ticari elektronik ileti gönderebilmeleri için müşteriyi konu hakkında önceden bilgilendirmeleri ve onayını almaları gerekmektedir. Bu onay da her türlü elektronik haberleşme araçları veya ortamları vasıtasıyla veya ıslak imza ile verilir. Allianz'ın müşterileri için hazırladığı Ticari Elektronik İleti İletimi Amaçlı Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metinlerini inceleyerek açıklama ve onay süreçleri ile ilgili detayları öğrenebilirsiniz.

Ticari Elektronik İletilere İzin Vermenin Faydaları Nelerdir?

Ticari elektronik ileti onayı verilmesi, müşterilerin kendi bilgi deneyimlerini geliştirmeye yönelik değerli bir adım atmasına olanak tanır. Dileyen kişiler sadece size sunulacak hizmetin geliştirilmesine katkıda bulunmakla kalmayıp, yeni fikir ve önerilerinizi de paylaşabileceğiniz anket ve araştırma çalışmalarına katılabilirsiniz.

Size sunulan ek avantajlar, ücretsiz hizmetler ve haklar hakkında ticari elektronik ileti yönetim sistemi aracılığıyla bilgi alabilirsiniz. Örneğin, aldığınız hizmetle ilgili indirim ve kampanyalardan haberdar olabilir, yeni fırsatları keşfedebilir ve deneyiminizi kişiselleştirebilirsiniz. 

Ticari Elektronik İleti Onayı ile Kişisel Veri İşleme İzni Arasındaki Fark 

Firmaların müşterilerine ticari elektronik ileti gönderebilmeleri için müşterilerinin iletişim yönetim sistemi bilgilerini saklamaları ve kullanmaları gerekmektedir. Kişisel Verilerin Korunması anlamına gelen KVK, kimliği belirli veya belirlenebilir gerçek kişilerin cep telefonu, adı, soyadı, adresi, sağlık durumu, mali durumu gibi kişisel bilgilerini korumaktadır.

Bu kişisel verilerin rızası olmaksızın işlenmesini ve kullanılmasını kısıtlamaktadır. Bu nedenle ticari elektronik ileti almak isteyen herkesin, Ticari Elektronik İleti Gönderme Amacıyla Kişisel Verilerin İşlenmesine ilişkin ilgili şirketin Aydınlatma Metni' ni okuması ve ticari elektronik ileti alınmasına izin vermesi gerekmektedir. 

Formun Üstü

Formun Altı

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.