Sosyal medya uzmanı Emre Karademir: Değişen dünyaya uyum sağlamalıyız

Sosyal medya uzmanı Emre Karademir: Değişen dünyaya uyum sağlamalıyız

Sosyal medya uzmanı Emre Karademir: Değişen dünyaya uyum sağlamalıyız

Sosyal medya uzmanı Emre Karademir: Değişen dünyaya uyum sağlamalıyız

İnternetin beraberinde getirdiği kavramlardan biri de sosyal medya. Aktif olarak ortalama 20 yıldır hayatımızda ve hızla büyüyor. 2000’li yılların başında Linkedin ve Facebook hayatımıza girdi, 2005 yılı sonrasında YouTube, Twitter, İnstagram gibi sosyal medya mecraları çeşitlendi ve kullanıcı sayıları hızla büyüyor, bütün bu süreçte sosyal medyanın […]

Sosyal medya uzmanı Emre Karademir: Değişen dünyaya uyum sağlamalıyız

İnternetin beraberinde getirdiği kavramlardan biri de sosyal medya. Aktif olarak ortalama 20 yıldır hayatımızda ve hızla büyüyor. 2000’li yılların başında Linkedin ve Facebook hayatımıza girdi, 2005 yılı sonrasında YouTube, Twitter, İnstagram gibi sosyal medya mecraları çeşitlendi ve kullanıcı sayıları hızla büyüyor, bütün bu süreçte sosyal medyanın gücünü keşfedenler ise hayatlarına yeni bir soluk getirdiler çünkü her medya farklı amaca, farklı sektöre, farklı faydalara hizmet ediyordu, bunun yanında ortak amaçları da bulunuyor tabi.

Bu nokta da farkını ortaya koyarak mevcut ya da üreteceğin fikirlerin ile doğru medyayı bol kazanca çevirebilirsin diyen Emre Karademir’e göre “Sosyal medya aracılığıyla herkes para kazanabilir. Kullanıcı olarak mevcut hesaplarını profesyonelce yöneterek fikirlerini paraya çevirebilirler ya da sosyal medyayı yöneten tarafta dijital dünya ile iç içe ilerleyerek bir çok kullanıcıya profesyonel katkıda bulunabilirler.” diyen Karademir tavsiyelerde bulundu:
Ancak bunun tatmin edici bir miktarda ve düzenli hâle gelebilmesi için bazı koşulların gerçekleşmesi de gerekli. Özellikle de sosyal medya yönetiminde uzman bir kadro ile çalışmak. Şu an piyasada sahte uzmanların olduğundan yakınan Okko Ajans’ın kurucusu ve yönetim kurulu başkanı Karademir”İnternetten para kazanmak için içinde bulunulan sektöre en uygun platformun seçilmesi gerektiğini” belirtti.

Karademir sözlerini şöyle sürdürdü:

Kurumsal iş sahibi olanlar ya da bireysel kullanıcı hesaplarını yönetmek isteyen kullanıcılar amaçlarını belirlesinler, benchmark yaparak inceledikleri hesaplardan fikir alabilirler fakat en önemlisi “öz”lerini bulsunlar yani oluşturdukları herhangi bir sosyal medya hesapları onlardan bir iz taşısın. Bunlar dizayn, bir sembol, renk, paylaşımların şekli ya da zamansal olarak yapacakları paylaşımlarda olabilir, her birinde kendilerine özgü olarak ilerlemeleri ile hedefledikleri kazanca adım adım yaklaşacaklardır

Emre Karademir Kimdir?  
1996 yılı İstanbul doğumlu olan sosyal medya yöneticisi Emre Karademir de son yıllarda ününü dijital dünya için çok çalışmaya ve başarısını işin mutfağına borçlu olanlardan biri. İlk ve orta öğrenim döneminde dijital dünyaya başlayan ilgisi ve çalışma azmini aynı şekilde okul hayatında da devam ettirmiş olan Karademir İstanbul’un kendisine her fırsatta ilham verdiğine inanıyor.Kaynak: Emre Karademir Kimdir?   
Kendisini “değişen ve gelişen teknolojinin getirdiği fırsatları doğru kullanarak dijitalleşen dünyayı değerlendiren girişimci” olarak gören Karademir, internete daha ilkokul çağlarında merak sarmış. Bu merakı besleyen bilgi açlığı ile de daima araştırmayı ve öğrenmeyi kendine amaç edinerek şu anki başarısının bu yetkinlik özelliğine borçlu olduğuna belirtiyor. Değişim ve gelişim kavramlarını hayatının her anında ve alanında uygulayıp bunu risk alarak ve denemekten vazgeçmeyerek profesyonel anlamda iş hayatına yansıtması ile gerçekleştiğini söylüyor. “Gelişimi sadece kendimde değil ekibimdeki her bir çalışma arkadaşımında önem vermesini bekliyorum ve böylece çalışma hayatında birlikte gelişerek ilerliyoruz. Gelişimin getireceği başarı ve kazancın farkında olarak bunu ekip arkadaşlarıma da hatırlatıyorum.” diyerek başarının getirdiği pastayı sadece kendi tüketen bir anlayıştan ziyade bu pastayı dilimlere bölerek ekip işi ile tüm ekibin kazanması anlayışını başarısının sırrı olduğunu vurguluyor.Kaynak: Emre Karademir Kimdir?   
Dinamik, yaratıcı ve yetkin bir sosyal medya yöneticisi olmasının yanında disiplinli olma özelliğiyle de mevcut hizmet sektöründe kendisini meslektaşlarından ayıran Emre Karademir, dünyaca ünlü birçok firma ile sosyal medya üzerine çalışma yapmış. Emre Karademir ile çalışmaya başlamadan önceki durumları göz önüne alındığında şimdi zirveye oynayan firmalar Karademir’in sosyal medya yöneticiliğindeki meyvelerinin sadece küçük bir kısmı. İnternet ve sosyal medyanın gücünü hafife almayanların ortak özelliği de bu: vizyon sahibi olmak ve hızlı karar/aksiyon almak.Kaynak: Emre Karademir Kimdir?   
Hayatının büyük bir kısmını bu konu hakkında eğitim veren ünlü okullarda, söyleşi ve etkinliklerde geçirerek dünyadaki gelişimleri her gün takip eden Emre Karademir, yurt dışına açılma konusunda da oldukça istekli. Sosyal medyanın global bir mecra olduğunu bilerek hareket etmesi de bunun en büyük göstergesi. Yurt içi ve yurt dışında birçok ünlü sosyal medya ajansıyla da sürekli fikir alışverişi hâlinde olan Karademir, inovasyonu bir odak noktası olarak görüyor. “Eğer Twitter bir gazete olsaydı, manşetleri değiştirilerek gün içinde 24 kere basılması gerekirdi. Hatta daha fazla!” diyerek de gündemin artık anlık değişkenlere olan bağlılığının ne kadar şiddetli olduğuna da değiniyor ünlü bir gazeteciyle gerçekleşen röportajında. Vaktinin büyük çoğunluğunu sosyal medya üzerindeki olayların değişimlerine ait istatistikleri incelemeye harcadığını da ekliyor sözlerine.Kaynak: Emre Karademir Kimdir?   
Edindiği bütün bu tecrübeleri bir çatı altında toplayarak Karademir Ajans’ı kurmuş. Karademir Ajans’ın CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkanı olan Emre Karademir, sosyal medya mecraları ile ilgili tüm süreçleri merkezî bir konumdan dünya standartlarında yönetmeye şimdiden hazır görünüyor. Ayrıca dünyaca ünlü birkaç firma da sosyal medya yönetimi konusunda Ajans’ın kapısını çalmış bile! Firmaların dev bütçeleri ve gizliliğe verdikleri önem nedeniyle de isimlerini öğrenmek şimdilik mümkün değil. Ancak kısa bir süre içerisinde Türkiye merkezli bir sosyal medya ajansının dünyaya açılacağının da müjdesini almış olmak büyük mutluluk.Kaynak: Emre Karademir Kimdir?   
Bütün bunlar göz önüne alındığında sosyal medya yöneticisi Emre Karademir‘in yakında kendi sosyal medya şirketi ile dünyaya açılma hedefinin gerçekleşmesi an meselesi!Kaynak: Emre Karademir Kimdir?   

Emre Karademir tarafından verilen bilgilere göre, müziğe ilgisi ortaokul gibi oldukça erken yaşlarda başladı. İlk single parçası olan Sen Ağlama her ne kadar yeni de olsa, iTunes listelerinde ilk üçe girmeyi başladı.

Bu başarısı ardından durmadan çalışmalarına devam eden başarılı fenomen, farklı parçalar da çıkardı. Kendisine ait tüm parçalar şu şekilde;

1. broken angel 2022 club mixİlk Defa
2. sweetheart 2022 club mix
3. swallow 2022 club mix
4. bugs bunny 2022 club mix
5. feellas 2022 club mix
6. rulex 2022 club mix

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.