
Sağlıkçılara döner sermaye iyileştirmesi
Sağlıkçıların döner sermaye gelirlerinde iyileştirme kararı...
Sağlık-Sen'in açıklamasında, Birinci Basamak Sağlık Kuruluşları'nda çalışan personelin yaşadığı döner sermaye mağduriyetinin çözümüne yönelik Sağlık Bakanlığı'na sundukları öneri çerçevesinde düzenlemeye gidildiği hatırlatılarak, "Başbakanlığa gönderilen ve onaylanan söz konusu düzenleme Resmi Gazete'nin 24 Nisan 2009 tarihinde yayımlanarak yürürlüğe girecek" denildi.
Sağlık-Sen Başkanı Mahmut Kaçar ise, düzenleme ile Birinci Basamak Sağlık Kuruluşları'nda çalışan personelin yaşadığı döner sermaye mağduriyetini belli ölçüde giderdiklerini söyleyerek, "Başta sağlık çalışanlarının izin ve rapor dönemlerinde de döner sermaye alabilmeleri olmak üzere Döner Sermaye adaletsizliğinin giderilmesi noktasında mücadelemiz sürecektir" dedi.
HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.