Procter&gamble, Yeni Ürünü 'Gilette Fusion'u İbrahim Kutluay ile Tanıttı

Procter&gamble, Yeni Ürünü 'Gilette Fusion'u İbrahim Kutluay ile Tanıttı

Procter&gamble, Yeni Ürünü 'Gilette Fusion'u İbrahim Kutluay ile Tanıttı Procter&gamble (P&g), Türkiye Pazarına Sunduğu Markalar Arasında Yer Alan Gillette'in Yeni Ürünü 'Gilette Fusion'u Ünlü Basketbolcü İbrahim Kutluay'ın Katıldığı Bir Toplantıyla Tan

Procter&Gamble (P&G), Türkiye pazarına sunduğu markalar arasında yer alan Gillette'in yeni ürünü 'Gilette Fusion'u ünlü basketbolcü İbrahim Kutluay'ın katıldığı bir toplantıyla tanıttı.

P&G Genel Müdürü Saffet Karpat ve Pazarlama Müdürü İhsan Karagöz'ün katıldığı basın toplantısı ile tanıtımı yapılan Gillette Fusion; Milli Basketbolcu İbrahim Kutluay, manken Demet Şener Kutluay ve İstanbul'un ünlü erkek berberlerinden Şükrü Dudu'nun katılımıyla gerçekleşen 'tıraş şov' ile de ziyaretçilere keyifli anlar yaşattı.

Fuarda düzenlenen tanıtım toplantısında konuşan P&G Genel Müdürü Saffet Karpat, tıraşta yeni nesil teknolojiyi ve konforu bir araya getiren Gillette Fusion'u ilk olarak CEBIT'te tanıtmaktan ve en yenilikçi fikirlerin buluştuğu İnovasyon Bölgesi'nde de yer almaktan duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Gillette ürün ailesinin arkasında büyük bir AR-GE yatırımı, güçlü bir ekip ve yoğun bir çalışma temposu bulunduğuna işaret eden Karpat, "Türkiye olarak bizler de birer çalışan ve yönetici olarak global ekibin içinde aktif rol oynuyoruz. Yurtdışında hem Gillette tıraş makinesi hem erkek bakımı ürünleri AR-GE bölüm başkanlarının Türk olması da bizler için onur verici" diye konuştu.

Yeni ürünlerinin Gillette'nin şu ana kadar ortaya çıkardığı en üstün teknolojik özellikleri bir araya getirmesi açısından büyük önem taşıdığını ifade eden Karpat, bu nedenle Gillette Fusion'u Türkiye'nin önde gelen bilişim şirketleriyle aynı çatı altında tanıtmayı ve teknoloji sevenlerle buluşturmayı istediklerini kaydetti.

Saffet Karpat, en önemli başarı kriterlerinin, insanları iyi ürünlerle buluşturarak yaşamlarına değer katmak olduğunu ifade ederek, "Hem dünyada hem 1988 yılında Türk piyasasına girdiği ilk günden itibaren en son teknoloji ile üretilmiş Gillette ürünlerini tüketicilerimizle buluşturarak tıraşı konforlu hale getirdik. Gillette ürün ailesinin arkasında büyük bir Ar-Ge yatırımı, güçlü bir ekip ve yoğun bir çalışma temposu bulunuyor" dedi.

Gillette Fusion tıraş bıçaklarında ve tasarımında 70'ten fazla patenti bir araya getirdiklerini belirten Saffet Karpat Avrupa ülkelerinde tıraş olma sıklığının haftada 4-5 kez iken Türkiye'de erkeklerin haftada ortalama 2.2 kez tıraş olduklarını ifade ederek, yeni ürünlerinin tıraş alışkanlıklarını değiştireceğine inandığını söyledi.

P&G Pazarlama Müdürü İhsan Karagöz ise P&G ailesi olarak Gillette'in Türk tıraş kültüründe her biri kilometre taşı olan ürünlerine bir yenisini daha eklemekten mutluluk duyduklarını belirtti. Gillette Fusion'un 5 bıçaklı ön yüzeyinde bıçaklar arasındaki mesafeyi yakınlaştırarak yüz bölgesine uygulanan gücü eşit olarak dağıtıp tıraşta mükemmel sonuca ulaştığını, bıçakların inceliğinin tahrişi en minimum seviyeye indirdiğini dile getiren İhsan Karagöz, "Ürünümüz, 5 bıçaklı ön yüzeyi ve arka yüzeyde bulunan

hassas 'düzeltici bıçağı'nı ilk kez bir araya getirerek tıraşta devrim yaratıyor ve kullanıcılara mükemmel konfor sağlıyor. Başlıktaki özel mil yardımıyla istenilen açıda manevra yaparak burun altı, favori gibi ulaşılması zor olan bölgelerde ideal kullanım sağlıyor. Yeni ürünümüzle uzun sakallara bile kolayca şekil vermek mümkün. Avrupa ülkelerinde tıraş olma sıklığı haftada 4-5. Türkiye'de ise bu sıklık haftada 2.3'e düşüyor. Gillette Fusion'un teknolojik özellikleri sayesinde tıraş alışkanlıkların

değişeceğine ve Türk erkeğinin tıraş olma sıklığını artıracağına inanıyoruz" diye konuştu.

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.