Bizim sektörün sorunlarının fazla olduğunu düşünüyorum. Odamız daha fazla üye sağlayamıyor. 19 bin salon var ve 7 bin var diyorlar. 7 senedir zam yapılmıyor. Kiranız artıyor, ekonomik sıkıntıya giriyorsunuz ve üstüne bir gün dükkân kapatıyorsunuz. Uygulamadan şikâyetçi ve rahatsızız. Bir gün bir gündür. Mesleğimiz belli. Ne öldürüyor, ne güldürüyor. Ekonomik gücümüz fazla değil. Kapasitemiz belli. Pazar günleri isteyen kişiler, kendi dükkânlarını kapatıp, açabilir. Oylamayı da doğru bulmuyoruz. 64 kişiyle oy kullanıyorlar. Salt çoğunluk oluşmamış. Kimlere ne şartlarla oy kullandırdığı da önemlidir. Oy veren kişilerin üye olma şartını koysunlar.
İlk yorum yazan siz olun
Güncel Haberleri
Ankara'da Şirket Avukatı Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
“Merak Edilen Detaylar Açıklandı: Saç Ekimi Fiyatları Neye Göre Belirleniyor?”
Hava Filtresi ile Motor Performansınızı Yükseltin
Doğal Ürün Pazarında Yeni Dönem: Birecik Patlıcanı Satış Rakamları Dikkat Çekiyor
Sahada Konfor ve Güç Bir Arada: Hücum Yeleği Kullanımı Hızla Yaygınlaşıyor