THY müşteri memnuniyetinde birinci oldu

ANKA) - Türk Hava Yolları, Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi'nde (TMME) 78 puan alarak, hava yolu sektöründe birinci oldu.

Kalite Derneği (KalDer) tarafından, müşteri memnuniyetinin zaman içindeki eğilimlerinin izlenmesi, müşteri sadakati, buna bağlı olarak karlılık ve rekabet edebilirlik hakkında önemli bilgiler veren TMME, havayolu sektöründe ilk kez bu yıl ölçümlendi. THY aldığı 78 puanla, Türkiye ortalaması olan 74,1'in üzerinde yer aldı.


THY Genel Müdürü Temel Kotil yaptığı yazlı açıklamada, Müşteri memnuniyetinin kendileri için çok önemli olduğunu belirterek, TMME'de birinci sırada yer almaktan büyük mutluluk duyduklarını belirtti. Kotil sözlerine şöyle devam etti:

"Türk Hava Yolları olarak yolcularımızın memnuniyetini daha da artırmak üzere bir çok projeyi hayata geçirdik. Her geçen gün durumuzu gözden geçiriyor ve kendimizi sürekli geliştiriyoruz. TMME'de aldığımız bu puanı doğru yolda olduğumuzun bir göstergesi olarak değerlendiriyoruz." 
İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Haberleri

Artpoint Gallery & Müzayede 6. Online Müzayedesi
Elektronik Müzik Grupları Maçka'da
KADINLARA KÜLTÜR MERKEZİ
Galeri Binyıl’da “Deniz Feneri ve Dalgalar”
Selçuk Nartur, Galeri Oda’da