Türkiye teröre duyduğu tepki ile ayakta. Kimileri şehit cenazesinde haykırıyor bu tepkiyi, kimi de sessizce lanet ediyor kan dökenlere...
Şimdi o sessiz çoğunluk bir gül ile tepkisini ortaya koyuyor. MSN'de nicklerin başına kondurulan güllerin bir anlamı var.
"Sende teröre tepkini göster" diyenler bu "gül"lü protestoya çağırıyor herkesi... Şöyle diyorlar www.tamyeri.net adresinde;
"Tunceli'de Şehit olan kardeşlerimiz için millet olarak hep beraber sesimizi duyuralım. Tandoğan'da, Çağlayan'da gösterdiğimiz gücü onlar için de gösterelim. Biz solan gül değil, gül koyalım nicklerimizin başına. Artık Güllerimiz Solmasın. NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE"
İlk yorum yazan siz olun
Güncel Haberleri
İç Pazar Daralmasına Karşı En Etkili Çözüm İhracat ve Pazar Çeşitlendirmesi
Bahçe ve Terasların Çehresini Değiştirecek En Trend Fiber Saksı Modelleri
Esenyurt’ta Yolda Kaldığınızda Güvenilir Çözüm Ortağınız
“Tüp Bebekte En Önemli Şey Güven ve Umudu Kaybetmemektir”
İzmir'de Deprem Gündemi ve Güvenilir Haber İhtiyacı