Şişlili vatandaşlardan Çanakkale şehitliklerine Ziyaret

Şişli Belediyesi, Çanakkale Deniz Zaferi’nin 98’inci yıldönümünde, ilçedeki 3 bin vatandaşı Çanakkale’ye götürdü.

Şişli Belediyesi, Çanakkale Deniz Zaferi’nin 98’inci yıldönümünde, ilçedeki 3 bin vatandaşı Çanakkale’ye götürdü.

Şişli Belediyesi, Çanakkale Deniz Zaferi’nin 98’inci yılında, Çanakkale şehitliklerine gezi düzenledi. İlçedeki 3 bin vatandaş, Şişli Belediyesi’nin organizasyonu ile şehitliği ziyaret ederek, destan yazan şehitleri andı.


Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Şişli Belediyesi olarak her yıl binlerce vatandaşı Çanakkale şehitliklerine götürdüklerini belirterek, “98 yıl önce Çanakkale’de bir destan yazıldı. Bu destanı yazan atalarımızı rahmetle anıyoruz. Milli mücadele uğruna şehitlerimizin can verdikleri bu toprakları ziyaret etmeyi, tarihimizin yazıldığı yerleri görmek, tanımak ve bu yolda can veren şehitlerimizi minnet duygularıyla anmak adına çok önemsiyorum” dedi.
İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

Ankara'da Şirket Avukatı Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
“Merak Edilen Detaylar Açıklandı: Saç Ekimi Fiyatları Neye Göre Belirleniyor?”
Hava Filtresi ile Motor Performansınızı Yükseltin
Doğal Ürün Pazarında Yeni Dönem: Birecik Patlıcanı Satış Rakamları Dikkat Çekiyor
Sahada Konfor ve Güç Bir Arada: Hücum Yeleği Kullanımı Hızla Yaygınlaşıyor