Şişli’de trafolar çiçek resimleriyle güzelleşiyor

Şişli Belediyesi’nin kent estetiği çalışmaları kapsamında ilçedeki elektrik trafoları, telefon ve doğalgaz kutuları çiçek ve manzara resimleri ile süsleniyor.

Ressamlar tarafından trafolara uygulanan sanatsal çalışmalar sayesinde Şişli ilçesi daha estetik bir görünüme kavuşuyor.

ÖZEL BOYALAR KULLANILIYOR

Görüntü kirliliğini ortadan kaldırmak ve kente estetik bir görünüm kazandırmak amacı ile ressamlar Şişli’deki tüm trafolara çiçek ve manzara resimleri çiziyor. Böylece kirli ve üzerlerine yazı yazılmış trafo binaları ve telefon kulübeleri Şişli’yi güzelleştiriyor. Şu ana kadar yaklaşık 40’a yakın telefon, doğalgaz kutusu ve trafonun boyandığını belirten Şişli Belediyesi’ne bağlı Çevre-Koruma ve Kontrol Müdürlüğü, yağmurdan ve güneşten etkilenmeyen özel boyalar kullanarak çalışma yaptıklarını ve bu uygulamanın önümüzdeki günlerde de devam edeceğini bildirdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

Ankara'da Şirket Avukatı Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
“Merak Edilen Detaylar Açıklandı: Saç Ekimi Fiyatları Neye Göre Belirleniyor?”
Hava Filtresi ile Motor Performansınızı Yükseltin
Doğal Ürün Pazarında Yeni Dönem: Birecik Patlıcanı Satış Rakamları Dikkat Çekiyor
Sahada Konfor ve Güç Bir Arada: Hücum Yeleği Kullanımı Hızla Yaygınlaşıyor