Şişli’de bir iş merkezinde patlama meydana geldi

Şişli'de bir iş merkezinde patlama meydana geldi. Olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi.

Şişli Gayrettepe'de bulunan bir iş merkezinde henüz belirlenemeyen bir nedenle patlama meydana geldi. Olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi ve polis sevk edildi. İtfaiye ekipleri yangını söndürme çalışması yaparken, polis ekipleri ise olayın nedenine ilişkin incelemelerini sürdürüyor.

Patlama sonrası hasar gören bina, cep telefonu görüntülerine de yansıdı. Yaşanan patlamanın şiddeti telefonu görüntülerinde gözler önüne serildi. Binadan kopan parçaların yola savrulduğu ve bazı araçların hasar gördüğü görüldü.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

Anadolu Yakası Tıkanıklık Açma Sorunlarına Hızlı ve Etkili Müdahale: Skor Tesisat
Başakşehir Catering Hizmetlerinde Lezzet ve Güvenin Önemi
Uşak'ta Öğrencilerin Tercihi: En İyi Kız Yurtları
Girne Havaalanı Taksi ile Kolay Ulaşım Seçeneği
Bilgisayar Fiyatları Artıyor! Performans Sistemlerine İlgi Büyüyor