Şişli Harbiye'de bir eğlence mekanındaki partiye baskın!

Şişli Harbiye'de koronavirüs tedbirlerini ihlal ederek eğlence mekanında parti düzenleyenlere polis baskın yaptı.

POLİS, PARTİYE BASKIN DÜZENLEDİ

Şişli'de 60 -70 kişilik bir grup koronavirüs tedbirlerini ihlal ederek eğlence merkezinde parti düzenledi. Cumhuriyet Caddesi, Cebel Topu Sokak üzerinde bulunan eğlence mekanında parti düzenlendiği bilgisini alan polis ekipleri baskın düzenledi.

TOPLAM 194 BİN LİRA PARA CEZASI KESİLDİ

Koronavirüs tedbirlerini ihlal ederek parti düzenleyen 61 kişiye kişi başı 3 bin 180 lira, 4 kişiye ise kapalı alanda sigara içtikleri için 187'şer lira para cezası kesildi. Partiye katılanlara toplam 194 bin 728 lira para cezası kesilirken, eğlence merkezinin ise faaliyetlerine son verildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

Anadolu Yakası Tıkanıklık Açma Sorunlarına Hızlı ve Etkili Müdahale: Skor Tesisat
Başakşehir Catering Hizmetlerinde Lezzet ve Güvenin Önemi
Uşak'ta Öğrencilerin Tercihi: En İyi Kız Yurtları
Girne Havaalanı Taksi ile Kolay Ulaşım Seçeneği
Bilgisayar Fiyatları Artıyor! Performans Sistemlerine İlgi Büyüyor