Şişli Emniyeti, sokak hayvanlarını yalnız bırakmadı!

Şişli Emniyet Müdürlüğü, kar yağışının yaşandığı kısıtlamada sokak hayvanlarını yalnız bırakmadı.

Şişli İlçe Emniyet Müdürlüğü Polisleri; ilçe genelinde sokak köpeklerini, kedileri ve kuşları besledi. O anlar cep telefonu kameralarına yansıdı.

İstanbul, bu hafta sokağa çıkma kısıtlamasını yoğun kar yağışı altında ve soğuk havanın etkisinde geçirdi.

ŞİŞLİ POLİSİ, SOKAK HAYVANLARI İÇİN TAM GÜN MESAİDEYDİ

Polisler tüm ilçelerde sokak hayvanlarını besledi ve sokak hayvanlarını kar yağışından ve soğuk havadan korunabilecekleri noktalara götürdü.

Şişli İlçe Emniyet Müdürlüğü Polisleri, ilçeleri genelinde sokak köpeklerini ve sokak kedilerini besledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

Anadolu Yakası Tıkanıklık Açma Sorunlarına Hızlı ve Etkili Müdahale: Skor Tesisat
Başakşehir Catering Hizmetlerinde Lezzet ve Güvenin Önemi
Uşak'ta Öğrencilerin Tercihi: En İyi Kız Yurtları
Girne Havaalanı Taksi ile Kolay Ulaşım Seçeneği
Bilgisayar Fiyatları Artıyor! Performans Sistemlerine İlgi Büyüyor