Şişli Dereboyu Caddesi’nde park halindeki iki minibüs yandı!

Şişli’de Esentepe Mahallesi Dereboyu Caddesi üzerinde park halinde olan iki minibüs henüz belirlenemeyen bir nedenle yandı.

Yangının büyümesi üzerine minibüsler alev topuna söndü. Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ve polis ekibi sevk edildi. Kısa sürede olay yerine gelen itfaiye ekipleri alevlere müdahale etmeye başladı.

Müdahalenin ardından yangın kontrol altına alınırken, minibüsler ise kullanılamaz hale geldi. Araçların alev alev yandığı anlar ise cep telefonu kameralarına yansıdı.

İtfaiye ekipleri soğutma çalışması yaparken, polis ekipleri ise yangınla ilgili çalışma başlattı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

Anadolu Yakası Tıkanıklık Açma Sorunlarına Hızlı ve Etkili Müdahale: Skor Tesisat
Başakşehir Catering Hizmetlerinde Lezzet ve Güvenin Önemi
Uşak'ta Öğrencilerin Tercihi: En İyi Kız Yurtları
Girne Havaalanı Taksi ile Kolay Ulaşım Seçeneği
Bilgisayar Fiyatları Artıyor! Performans Sistemlerine İlgi Büyüyor