Şişli Belediyesi’nden İzmir’e afet ve kurtarma ekibi!

Şişli Belediyesi'nden İzmir’e özel ekipmanlarla Sivil Savunma Afet ve Kurtarma Ekibi gönderdi.

İzmir ve çevresini etkiyen ve AFAD tarafından 6.6 büyüklüğünde olduğu açıklanan deprem sonrası Şişli Belediyesi ekipleri, hızla afet bölgesine gitti.

Şişli Belediye Başkanı Muammer Keskin’in talimatıyla Sivil Savunma Afet ve Kurtarma Ekibi hazırlıklarını tamamlayarak tam donanımlı bir şekilde İzmir’e gitti.

Arama Kurtarma Ekibi’nde, jeneratör, ilk yardım, gece kameraları, güvenlik teçhizatı ve sağlık malzemeleri yer alıyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

Anadolu Yakası Tıkanıklık Açma Sorunlarına Hızlı ve Etkili Müdahale: Skor Tesisat
Başakşehir Catering Hizmetlerinde Lezzet ve Güvenin Önemi
Uşak'ta Öğrencilerin Tercihi: En İyi Kız Yurtları
Girne Havaalanı Taksi ile Kolay Ulaşım Seçeneği
Bilgisayar Fiyatları Artıyor! Performans Sistemlerine İlgi Büyüyor