Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırmalar Kurumu’nun (TÜBİTAK) İstanbul Gebze’deki binasını ziyaret etti. Çalışmaları yerinde inceleyen Sarıgül, burada yaptığı konuşmada, bilimsel araştırmalara daha fazla önem verilmesi gerektiğini söyledi. TÜBİTAK’ın çalışmalarını ilgiyle takip ettiklerini belirten Mustafa Sarıgül, “Gelecek nesillerin çok daha fazla bilim ve teknolojiyle ilgilenmesini arzuluyorum. Bu nedenle, Türkiye’nin ilk Bilim Merkezi’ni Şişli’de hizmete açtık” dedi.
Ziyaret sırasında Türkiye Sanayi Sevk ve İdare Enstitüsü tarafından Mustafa Sarıgül’e, eğitim ve bilime yaptığı çalışmalardan dolayı bir teşekkür plaketi verildi. TÜBİTAK ziyaretine İstanbul İl Milli Eğitim Müdürü, Şişli İlçe Milli Eğitim Müdürü ve Şişli’deki bazı okul müdürleri de katıldılar.
İlk yorum yazan siz olun
Güncel Haberleri
Ankara'da Şirket Avukatı Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
“Merak Edilen Detaylar Açıklandı: Saç Ekimi Fiyatları Neye Göre Belirleniyor?”
Hava Filtresi ile Motor Performansınızı Yükseltin
Doğal Ürün Pazarında Yeni Dönem: Birecik Patlıcanı Satış Rakamları Dikkat Çekiyor
Sahada Konfor ve Güç Bir Arada: Hücum Yeleği Kullanımı Hızla Yaygınlaşıyor