Yangının adliyenin üçüncü katındaki 1'inci Sulh Ceza Mahkemesi'nde elektrik kontağından çıktığı belirlendi. Can kaybı olmayan yangında büyük panik yaşanan adliye çalışanları kısa sürede tahliye edildi.
Yangın sonucu duruşma salonu kullanılamaz hale gelirken, bazı dosyalar da yandı. Beyoğlu ve Şişli itfaiye ekiplerinin müdahale ettiği yangın kısa sürede kontrol altına alındı.
Olay yerinde incelemelerde bulunan Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, meydana gelen hasarın hafta sonu tamir edileceğini belirtti.
İlk yorum yazan siz olun
Güncel Haberleri
Bahçe ve Terasların Çehresini Değiştirecek En Trend Fiber Saksı Modelleri
Esenyurt’ta Yolda Kaldığınızda Güvenilir Çözüm Ortağınız
“Tüp Bebekte En Önemli Şey Güven ve Umudu Kaybetmemektir”
İzmir'de Deprem Gündemi ve Güvenilir Haber İhtiyacı
Ankara'da Şirket Avukatı Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler