Türk Metal Sendikası Genel Başkan Yardımcısı Pevrul Kavlak, bugün İstanbul Emniyet Müdürlüğü'ne geldi.
Avukatı ile Vatan Caddesi'ndeki İl Emniyet Müdürlüğü yerleşkesine gelen Kavlak, basın mensuplarına yaptığı açıklamada, ''Haberi televizyonlardan aldım. Ben de bir çay içmeye geldim'' dedi.
Kavlak ve avukatı daha sonra Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünün bulunduğu kata çıktı.
Pevrul Kavlak'ın, ''Ergenekon'' soruşturmasını yürüten savcıların istemi ve mahkeme kararı doğrultusunda Ankara Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından dün gözaltına alınanlar arasında yer aldığı bildirilmişti
İlk yorum yazan siz olun
Güncel Haberleri
Esenyurt’ta Yolda Kaldığınızda Güvenilir Çözüm Ortağınız
“Tüp Bebekte En Önemli Şey Güven ve Umudu Kaybetmemektir”
İzmir'de Deprem Gündemi ve Güvenilir Haber İhtiyacı
Ankara'da Şirket Avukatı Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
“Merak Edilen Detaylar Açıklandı: Saç Ekimi Fiyatları Neye Göre Belirleniyor?”