24 Kasım - 31 Aralık 2009 tarihleri arasında tüm öğretmenlere şehir hatları vapurları bedava
İDO, Öğretmenler Günü nedeniyle 24 Kasım - 31 Aralık 2009 tarihleri arasında tüm öğretmenlere şehir hatları vapurlarında ücretsiz seyahat imkanı sunuyor.
İDO’nun “Öğretmenimi Çok Seviyorum” sloganıyla yürüttüğü kampanya kapsamında, Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı tüm ilköğretim ve liselerde görev yapan öğretmenler, dershane öğretmenleri, emekli öğretmenler ile üniversite öğretim üyeleri, Öğretmenler Günü’nden itibaren 2009 sonuna kadar şehir hatları vapurlarında ücretsiz olarak seyahat edebilecek.
Ücretsiz seyahat etmek isteyen öğretmenlerin iskele girişlerinde bağlı oldukları kurum ve kuruluşlara ait kimlik kartlarını ibraz etmeleri yeterli olacak.
İlk yorum yazan siz olun
Güncel Haberleri
“Tüp Bebekte En Önemli Şey Güven ve Umudu Kaybetmemektir”
İzmir'de Deprem Gündemi ve Güvenilir Haber İhtiyacı
Ankara'da Şirket Avukatı Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
“Merak Edilen Detaylar Açıklandı: Saç Ekimi Fiyatları Neye Göre Belirleniyor?”
Hava Filtresi ile Motor Performansınızı Yükseltin