Kendilerini Dev-Genç üyesi olarak tanıtan 6 gösterici Taksim tramvay durağında protesto gösterisi düzenledi. Durağın üzerine çıkan göstericiler Obama ve ABD aleyhinde slogan attı. Göstericiler "Katil ABD Ortadoğu'dan defol. Obama Defol" yazılı büyük bir pankart açtı.
Durakta bulunan bdiğer bir gösterici de kısa bir açıklama yaptı. Bu sırada durağa gelen polis protestocu göstericilere müdahale etti. Durağın üzerine çıkan sivil polisler 2 kişiyi yaka paça aşağı indirdi. Yerde bulunan diğer göstericiler de çevik kuvvet ekiplerince gözaltına alındı.
Göstericiler götürülürken, "Emperyalistler, işbirlikçiler. 6. Filo'yu unutmayın. Katil ABD Ortadoğu'dan defol". şeklinde slogan attı. Gözaltına alınan 6 kişi Beyoğlu İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne götürüldü. Bu sırada bazı vatandaşların eylemcilere alkışlarıyla destek olduğu görüldü.
İlk yorum yazan siz olun
Güncel Haberleri
“Tüp Bebekte En Önemli Şey Güven ve Umudu Kaybetmemektir”
İzmir'de Deprem Gündemi ve Güvenilir Haber İhtiyacı
Ankara'da Şirket Avukatı Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
“Merak Edilen Detaylar Açıklandı: Saç Ekimi Fiyatları Neye Göre Belirleniyor?”
Hava Filtresi ile Motor Performansınızı Yükseltin