İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin Levent-Ayazağa arasındaki erişim ve trafik sorununu çözmek için başlattığı 4. Levent- Atatürk Sanayi Sitesi Metrosu’nda sona yaklaşılıyor. Elektromekanik ve ray döşeme çalışmaları başlayan hatta, raylara ilk kaynak Başkan Kadir Topbaş’ın katılımıyla düzenlenen törenle gerçekleşti. Şişhane İstasyonu ile birlikte yılsonunda hizmete alınması hedeflenen hat toplu ulaşımı büyük ölçüde rahatlatacak ve erişim sorununu çözecek.
İnşaat maliyeti yaklaşık 320 milyon YTL olan 4. Levent- Atatürk Sanayi Sitesi Metrosu’nda Seyrantepe’deki depolama alanını ana hatta bağlayan bağlantı tünellerinin inşaatı tamamlandı ve önümüzdeki günlerde elektromekanik çalışmaları başlayacak. Seyrantepe ayağının en önemli bağlantısı ise Aslantepe’de yapılan Galatasaray Stadına 3 tüp halinde kazılan tüneller ile sağlanacak
İlk yorum yazan siz olun
Güncel Haberleri
Bahçe ve Terasların Çehresini Değiştirecek En Trend Fiber Saksı Modelleri
Esenyurt’ta Yolda Kaldığınızda Güvenilir Çözüm Ortağınız
“Tüp Bebekte En Önemli Şey Güven ve Umudu Kaybetmemektir”
İzmir'de Deprem Gündemi ve Güvenilir Haber İhtiyacı
Ankara'da Şirket Avukatı Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler