Merdivenlerde karşıladı

Cumhurbaşkanı Sezer, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a veda ziyaretinde bulundu.

Cumhurbaşkanı Sezer, Genelkurmay Başkanı Orgeneral Yaşar Büyükanıt'a veda ziyaretinde bulunmasının ardından saat 11.15'de Başbakanlık Merkez Binası'na geldi.

Başbakanlık Merkez Binası'na Cumhurbaşkanlığı forsunun bulunduğu resmi makam aracıyla gelen Sezer'i, merdivenlerde Başbakan Recep Tayyip Erdoğan karşıladı. Sezer ve Erdoğan tokalaşırken basın mensuplarına görüntü verdiler.

Cumhurbaşkanı Sezer, 14 Temmuz 2000 tarihinde de dönemin Başbakanı Bülent Ecevit'e ''iade-i ziyarette bulunmak'' amacıyla Başbakanlık Merkez Binası'na gelmişti.

Başbakanlık Merkez Binası'nda gerçekleşen ziyaret, yaklaşık 25 dakika sürdü. Ziyarette, Erdoğan'ın Sezer'e günün anısına bir ''hatıra plaketi'' sunduğu öğrenildi.

Başbakan Erdoğan, Cumhurbaşkanı Sezer'i makam aracına kadar uğurladı.


STAR


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

İç Pazar Daralmasına Karşı En Etkili Çözüm İhracat ve Pazar Çeşitlendirmesi
Bahçe ve Terasların Çehresini Değiştirecek En Trend Fiber Saksı Modelleri
Esenyurt’ta Yolda Kaldığınızda Güvenilir Çözüm Ortağınız
 “Tüp Bebekte En Önemli Şey Güven ve Umudu Kaybetmemektir”
İzmir'de Deprem Gündemi ve Güvenilir Haber İhtiyacı