"Kimlik numaraları neden tek rakamla bitmiyor"

DSP Denizli Milletvekili Hasan Erçelebi, kimlik numaralarının çift rakamla bitmesini meclis gündemine taşıdı.

DSP Denizli Milletvekili Hasan Erçelebi, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın yanıtlaması istemiyle TBMM Başkanlığı'na verdiği yazılı soru önergesinde, kimlik numaralarıyla ilgili kimi soru işaretlerine değindi.

Yurttaşlara verilen Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlık kimlik numaralarının sonunun çift sayı ile bittiğinin saptandığını belirten Erçelebi, vatandaşlık kimlik numaralarının hangi standartlara göre verildiğini sordu. Erçelebi, "Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlık kimlik numaralarının son hanesi neden çift sayı ile bitmektedir? Sonu tek sayı ile biten vatandaşlık numaraları neden verilmemiştir? Bugüne kadar verilmeyen sonu tek sayı ile biten vatandaşlık numaraları kimlere verilecektir?" sorularını yöneltti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

 “Tüp Bebekte En Önemli Şey Güven ve Umudu Kaybetmemektir”
İzmir'de Deprem Gündemi ve Güvenilir Haber İhtiyacı
Ankara'da Şirket Avukatı Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
“Merak Edilen Detaylar Açıklandı: Saç Ekimi Fiyatları Neye Göre Belirleniyor?”
Hava Filtresi ile Motor Performansınızı Yükseltin