1970 yılında Sarıyer Belediye Meclisi tarafından rehabilitasyon merkezi yapmak üzere 30 yıllığına Altı Nokta Körler Derneği'ne tahsis edilen 10 bin metrekarelik arsanın İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından ellerinden alınacağını ileri süren dernek üyeleri, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş'a tepki gösterdi.
Arsa üzerine Altı Nokta Körler Derneği Rehabilitasyon Merkezi inşa etmeye çalışan dernek üyeleri, belediye meclisinin tasfiye kararını geri çekmesini istiyor. İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin kamu yararına tahsis edilen arsanın boğaz kenarında yer alması ve değerli olması nedeniyle belediye yetkililerinin rant elde etmek istediklerini ileri süren dernek yöneticileri, belediye meclisinin karardan vazgeçmemesi halinde diğer Türkiye'deki tüm sivil toplum örgütlerinin katılımı ile İstanbul'da toplanacaklarını söyledi.
İlk yorum yazan siz olun
Güncel Haberleri
İç Pazar Daralmasına Karşı En Etkili Çözüm İhracat ve Pazar Çeşitlendirmesi
Bahçe ve Terasların Çehresini Değiştirecek En Trend Fiber Saksı Modelleri
Esenyurt’ta Yolda Kaldığınızda Güvenilir Çözüm Ortağınız
“Tüp Bebekte En Önemli Şey Güven ve Umudu Kaybetmemektir”
İzmir'de Deprem Gündemi ve Güvenilir Haber İhtiyacı