İtfaiyeciler ilk sahuru görev başında yaptı!

İstanbul’da, Zeytinburnu İtfaiye İstasyonu personeli ilk sahurlarını görev başında yaptı.

Vatandaşların can ve mal güvenliği için 24 saat görev başında olan itfaiye erleri, ramazan ayının ilk sahurunda görüntüledi.

Kazlıçeşme Mahallesi'nde bulunan Zeytinburnu İtfaiye İstasyonu çalışanları, sahur için mutfağa girip hazırlık yaptı.

9 kişiden oluşan itfaiye takımı çalışanları, el birliği ile sahur için hazırlanan kahvaltılıkları masaya servis etti.

Yeni tip koronavirüs (COVID-19) nedeniyle sosyal mesafe kuralına dikkat ederek masaya oturan itfaiye erleri, dua ederek sahur yaptı.

Zeytinburnu İtfaiye İstasyonu erleri, vatandaşlara huzurlu bir ramazan ayı dileğinde bulundu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

Hava Filtresi ile Motor Performansınızı Yükseltin
Doğal Ürün Pazarında Yeni Dönem: Birecik Patlıcanı Satış Rakamları Dikkat Çekiyor
Sahada Konfor ve Güç Bir Arada: Hücum Yeleği Kullanımı Hızla Yaygınlaşıyor
En İyi Spa Salonu Nasıl Seçilir?
“Yazarken Hep Görüntüyle Düşünüyorum.” Serhat Kaya ile Edebiyatın Sinemadaki Yeri Üzerine