İstanbul Taksiciler Esnaf Odası (İTEO) Başkanı Y. Yahya Uğur yönetime geldikleri günden bu yana yaptıkları çalışmaları anlatarak önceliğin müşteri memnuniyeti olduğunu söyleyerek çalışmaların devam edeceğini ifade etti.Uğur, sözlerini şu şekilde sürdürdü. "İlk yaptığımız iş internet sitemizi kurmak oldu. İnternet sitemiz ve 444 15 23 numaralı telefon hattımız sayesinde pek çok müşterimiz bizlerle iletişime geçti ve taksi şoförleri ile ilgili sıkıntılarını aktardılar. Odalar bu tür konularda herhangi bir yaptırıma sahip değildir. Biz de şikayetleri bir üst kuruluşumuz olan İstanbul Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği ile paylaştık. Birlik yetkilileri daha önce bu tarz bir durumla karşılaşmamış olduklarını ifade etmekle birlikte, görüşmelerimiz neticesinde şikayetleri değerlendirmiş, şikayette bulunulan şoförlerle görüşmüş, hatalı davranışlarda bulunan şoförlere ceza uygulamış ve sonucu bizlerle paylaşmışlardır. Artık davranışlarının kontrol altında olduğunu bilen taksici esnafı daha dikkatli olacak, İstanbullu layık olduğu hizmet kalitesine kavuşacaktır. Müşterilerimizin rahat ve güvenli ulaşım sağlaması için gerekli girişimlerimiz devam edecektir.
İlk yorum yazan siz olun
Güncel Haberleri
Hyaluronik Asit Nedir Ve Cilt Bakımında Neden Bu Kadar Popüler?
Sunay Akın’dan Ekrem İmamoğlu Davalarına Trabzon’da Tutuksuz Yargılama Çağrısı
Dalisdukkani ile Sualtı Tutkusuna Profesyonel Dokunuş
Beylikdüzü’nde Avukat Seçerken Nelere Dikkat Etmek Gerekir?
Güvenilir Toptan Kozmetik Alışverişinde Yeni Nesil Yaklaşım