Su faturanız yüksek gelirse şaşırmayın. Çünkü İSKİ, sessiz sedasız suya zam yaptı. Zam sadece, İSKİ’nin internet sitesinde birim fiyatı tablolarında yer aldı.
Yani anlayabilmek neredeyse imkânsız. 1 Mart tarihinden itibaren su birim fiyatı 4 ila 10 kuruş
arasında artırıldı. Yeni tarifeye göre, 0-10 metreküp arası kullanım, 2.31 liradan 2.35 liraya yükseldi. 10-20 metreküp arası kullanım bedeli, 3.47’den 3.54’e çıktı. 20 metreküpten fazla kullanım ise 4.62’den 4.71’e yükseldi. İşyerlerinin kullanım ücretleri de 4.97’den 5.05’e
çıkartıldı. Zamlar, bu ay gelecek faturalara yansıyacak.
İlk yorum yazan siz olun
Güncel Haberleri
İzmir'de Deprem Gündemi ve Güvenilir Haber İhtiyacı
Ankara'da Şirket Avukatı Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
“Merak Edilen Detaylar Açıklandı: Saç Ekimi Fiyatları Neye Göre Belirleniyor?”
Hava Filtresi ile Motor Performansınızı Yükseltin
Doğal Ürün Pazarında Yeni Dönem: Birecik Patlıcanı Satış Rakamları Dikkat Çekiyor