İstanbul Valisi Yerlikaya güvenlik güçlerinin bayramını kutladı

İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabı üzerinden tüm güvenlik birimlerinin bayramını tebrik etti.

Güvenlik birimlerinin herkesin bayramını kutladığı bir video paylaşan Yerlikaya, "Jandarma, Emniyet ve Sahil Güvenlik teşkilatlarımız İstanbul'un her noktasında bütün birimleri ile şehrimizin asayişi ve huzuru için hep sizin yanınızdalar" ifadelerini kullandı.

İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, resmi sosyal medya hesabı üzerinden anlamlı bir paylaşım yaptı.

Yerlikaya, güvenlik birimlerinin herkesin bayramını kutladığı bir video paylaştı. Kendisi de tüm güvenlik birimlerinin bayramını tebrik eden Yerlikaya videonun üzerine şu notu yazdı:

"Değerli Hemşehrilerim, Jandarma, Emniyet ve Sahil Güvenlik teşkilatlarımız İstanbul'un her noktasında bütün birimleri ile şehrimizin asayişi ve huzuru için hep sizin yanınızdalar. Tüm güvenlik birimlerimizin bayramını tebrik ediyorum."

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

“Yazarken Hep Görüntüyle Düşünüyorum.” Serhat Kaya ile Edebiyatın Sinemadaki Yeri Üzerine
Anadolu Yakası Tıkanıklık Açma Sorunlarına Hızlı ve Etkili Müdahale: Skor Tesisat
Başakşehir Catering Hizmetlerinde Lezzet ve Güvenin Önemi
Uşak'ta Öğrencilerin Tercihi: En İyi Kız Yurtları
Girne Havaalanı Taksi ile Kolay Ulaşım Seçeneği