Bir a alındınız ve size cevabı yanlış ya da doğru olmayan bir soru sordular. Sadece göstereceğiniz refleks önemli. İşte o soru ve cevabı:
Japonya'da saygın bir firmada yönetim, iyi de ilik. Ve ileride bir otobüs durağı görüyorsunuz.
Arabanızla otobüs duraklarının yanından geçerken oracıkta bekleyen insanlar sizi hep hüzünlendirminizi hatırlatmaktadır...
Ve inin beklemekte olduğunu fark ettiniz.
Bunlardan Birincisi bir doktor. Sizi daha önce geçirdiğiniz kalp krizinden kurtarmış.
İkinci kilik yer var.
Böyle bir durumda siz olsaydınız ne yapardınız?
Hemen yok. Sizin tercihin önemli sadece...
Görüşmeye girenlerin "Yaşlı adamı alırdım"
Ama bir k vermiyi e aldıran o tirip hayatını kurtarabilir. Böylece ben de hayatımın insanıyla otobüs durağında baş başa kalır onu tanıma fırsatını yakalarım.
Bu çok düşünülmeyecek bir . Ya siz?
İlk yorum yazan siz olun
Güncel Haberleri
Esenyurt’ta Yolda Kaldığınızda Güvenilir Çözüm Ortağınız
“Tüp Bebekte En Önemli Şey Güven ve Umudu Kaybetmemektir”
İzmir'de Deprem Gündemi ve Güvenilir Haber İhtiyacı
Ankara'da Şirket Avukatı Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
“Merak Edilen Detaylar Açıklandı: Saç Ekimi Fiyatları Neye Göre Belirleniyor?”