1 Mayıs kutlaması için Pangaltı'na girmeye çalışan ve aralarında ESP'li grubun da bulunduğu yaklaşık 200 kişilik gruba polis biber gazı sıkarak müdahale etti.
Edinilen bilgiye göre, Ergenekon Caddesi'nde toplanan yaklaşık 200 kişilik grup, Pangaltı meydanına girmeye çalıştı. Önlem alan polis, grubun alana girmesine izin vermedi. Grubun ısrarı üzerine polis, eylemcileri tazyikli su ve biber gazı ile müdahale etti. Ara sokaklara kaçan göstericiler, polise kaldırım taşlarını atarak karşılık verdi. Bölgedeki gerginlik sürüyor. Abıde-i Hürriyet Caddesi'nde de gösterici gruplar polisle çatışlıyor. Bir grup Taksim'e çıkmak istiyor fakat polis izin vermiyor. Polis burada da gaz bombasıyla göstericilere müdahale ediyor
İlk yorum yazan siz olun
Güncel Haberleri
“Tüp Bebekte En Önemli Şey Güven ve Umudu Kaybetmemektir”
İzmir'de Deprem Gündemi ve Güvenilir Haber İhtiyacı
Ankara'da Şirket Avukatı Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
“Merak Edilen Detaylar Açıklandı: Saç Ekimi Fiyatları Neye Göre Belirleniyor?”
Hava Filtresi ile Motor Performansınızı Yükseltin