Erdoğan'dan, Büyükanıt'a başsağlığı

Başbakan Erdoğan, Genelkurmay Başkanı Org. Büyükanıt'a, Tunceli'deki terörist saldırıda 3 askerin şehit olması, 8 erin de yaralanması dolayısıyla başsağlığı telgrafı gönderdi.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Genelkurmay Başkanı Orgeneral Yaşar Büyükanıt'a, Tunceli'deki jandarma karakoluna düzenlenen terörist saldırıda 3 askerin şehit olması ve 8 askerin de yaralanması dolayısıyla başsağlığı telgrafı gönderdi. Başbakanlık Basın Merkezi'nden yapılan açıklamaya göre, Başbakan Erdoğan'ın, Tunceli'nin Pülümür ilçesinde Kocatepe Karakolu'na düzenlenen saldırıya ilişkin Orgeneral Büyükanıt'a gönderdiği telgraf şöyle:

 ''Tunceli'nün Pülümür ilçesinde Kocatepe Karakolu'na düzenlenen saldırıda 3 askerimizin şehit olmasından ve 8 askerimizin yaralanmasından derin üzüntü duydum. Yaralanan askerlerimize acil şifalar diler, aziz şehitlerimize Allah'tan rahmet, şahsınızda Türk Silahlı Kuvvetleri mensuplarımıza başsağlığı dilerim



AA

 
 
 
 
İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

İç Pazar Daralmasına Karşı En Etkili Çözüm İhracat ve Pazar Çeşitlendirmesi
Bahçe ve Terasların Çehresini Değiştirecek En Trend Fiber Saksı Modelleri
Esenyurt’ta Yolda Kaldığınızda Güvenilir Çözüm Ortağınız
 “Tüp Bebekte En Önemli Şey Güven ve Umudu Kaybetmemektir”
İzmir'de Deprem Gündemi ve Güvenilir Haber İhtiyacı