EMNİYET GÜÇLERİMİZE TEŞEKKÜR

Güvenlik güçlerimiz, bizlerin göz bebeği.

Her zaman her ortamda yanımızda olan

Devletimizin temsilcisi güvenlik güçlerimiz. Onlarsız maçlarımız oynanmıyor ama

Güvenlik güçlerimiz halkla öylesine anlaşmışlar ki onlar görevlerini yaparlarken maçlarda

olaylar olmuyor desek yeridir. Müsabakalardan önce oradalar, bittikten sonra misafir takımı, hakemleri onlar yolcu ediyorlar. Güler yüzlü. Sevgi dolular. Ne mutlu ki bizlere onlar her zaman yanımızda içimizdeler.

Teşekkürler güvenlik güçlerimizin mensupları, iyi ki varsınız.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Haberleri

BELEDİYE SANAYİYE İLGİ GÖSTERMİYOR
OTO SANAYİNİN VABALİNİ ALIYORLAR
MESLEĞİ YOK EDECEKLER
Ayazağa Spor Kulübü Başkanı İbrahim Keskin: “Hep iddialı olduk”
“Alt yapıda başarı çıtasını yükselteceğiz”