Her zaman her ortamda yanımızda olan
Devletimizin temsilcisi güvenlik güçlerimiz. Onlarsız maçlarımız oynanmıyor ama
Güvenlik güçlerimiz halkla öylesine anlaşmışlar ki onlar görevlerini yaparlarken maçlarda
olaylar olmuyor desek yeridir. Müsabakalardan önce oradalar, bittikten sonra misafir takımı, hakemleri onlar yolcu ediyorlar. Güler yüzlü. Sevgi dolular. Ne mutlu ki bizlere onlar her zaman yanımızda içimizdeler.
Teşekkürler güvenlik güçlerimizin mensupları, iyi ki varsınız.