Demiryoluna bomba kondu

Gaziantep'in Islahiye ilçesi yakınlarında demiryoluna konulan bombanın patlaması sonucu, Adana'dan Suriye'ye giden bir yük treninin zarar gördüğü bildirildi.

Gaziantep'in Islahiye ilçesi yakınlarında demiryoluna konulan bombanın patlaması sonucu, Adana'dan Suriye'ye giden bir yük treninin zarar gördüğü bildirildi. TCDD 6. Bölge Müdürü Hasan Tahsin Köprülü, AA muhabirine yaptığı açıklamada, sabah 08.10'da, Adana'dan Suriye'ye giden 65308 sefer sayılı yük trenine Fevzipaşa-Ayran arasında, raya bomba konulmak suretiyle saldırı düzenlendiği bilgisinin geldiğini söyledi. Köprülü, patlayan bombanın ray ve traversler ile vagonlarda zarara yol açtığını ifade ederek, ''ilk aldığımız bilgi doğrultusunda jandarmayı arayarak, süratle ekiplerimizi olay yerine sevk ettik. Olayda ölen ya da yaralanan yok. Ulaşıma kapanan demiryolunu en kısa sürede açacağız'' dedi.

AA


İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

İç Pazar Daralmasına Karşı En Etkili Çözüm İhracat ve Pazar Çeşitlendirmesi
Bahçe ve Terasların Çehresini Değiştirecek En Trend Fiber Saksı Modelleri
Esenyurt’ta Yolda Kaldığınızda Güvenilir Çözüm Ortağınız
 “Tüp Bebekte En Önemli Şey Güven ve Umudu Kaybetmemektir”
İzmir'de Deprem Gündemi ve Güvenilir Haber İhtiyacı