İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin Şirketlerinden İDO, Şehir Hatları vapurları yenilemeye devam ediyor. İDO tarafından tamamen yenilenerek jilet olmaktan kurtarılan Emin Kul Vapuru, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, Esenler Belediye Başkanı M. Tevfik Göksu, İETT Genel Müdürü Hayri Baraçlı ve İDO Genel Müdürü Ahmet Paksoy’un da katıldığı törenle hizmete alındı. Kadıköy’deki Eminönü İskelesi’nde gerçekleştirilen törene Emin Kul’un eşi Saniye Kulve çocuklarıyla birlikte çok sayıda davetli katıldı.
İstanbul’un simgesi Şehirhatları Vapurları’nın Belediye’ye devrinden bu yana “Zübeyde Hanım” (Rumeli Kavağı) ve “Fenerbahçe” vapurlarını yenileyen İstanbul Büyükşehir Belediyesi, adeta enkaz halindeki “İstanbul-9” (Şehit Sami Akbulut), “Barış Manço” (İnciburnu), “Prof. Dr. Aykut Barka” (Sedefadası) ve “Ahmet Hulusi Yıldırım” (Bostancı) vapurlarını da tepeden tırnağa yenileyerek İstanbulluların hizmetine sundu.
İlk yorum yazan siz olun
Güncel Haberleri
Ankara'da Şirket Avukatı Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
“Merak Edilen Detaylar Açıklandı: Saç Ekimi Fiyatları Neye Göre Belirleniyor?”
Hava Filtresi ile Motor Performansınızı Yükseltin
Doğal Ürün Pazarında Yeni Dönem: Birecik Patlıcanı Satış Rakamları Dikkat Çekiyor
Sahada Konfor ve Güç Bir Arada: Hücum Yeleği Kullanımı Hızla Yaygınlaşıyor