Vatandaşlar, belediyenin geleneksel iftar davetinden son derece mutlu olduklarını belirtti. İftar sonrası bir konuşma yapan Büyükçekmece Belediye Başkanı Dr. Hasan Akgün, "Bu mübarek ayda herkes manevi duyguları daha yoğun yaşıyor. Bir tek hurma veya bir su ya da bir tane zeytinle tüm İslam âlemi aynı anda orucunu açıyor. Bence Ramazan'ın en güzel anı bu olsa gerek. Ben şahsen Ramazan'ın sadece oruç tutmakla yaşandığına inanmıyorum. Ramazan'ın sevgi ve yardımlaşma ayı olduğuna inanıyorum. Çevrenizdeki maddî durumu yerinde olmayan insanları bizlere bildirmenizi önemle rica ediyorum. Fakir fukaranın sofrasına bir tek zeytin dahi koyan insanlarımıza hepinizin huzurunda bu yıl da teşekkür etmek istiyorum." dedi. | |
İlk yorum yazan siz olun
Güncel Haberleri
İç Pazar Daralmasına Karşı En Etkili Çözüm İhracat ve Pazar Çeşitlendirmesi
Bahçe ve Terasların Çehresini Değiştirecek En Trend Fiber Saksı Modelleri
Esenyurt’ta Yolda Kaldığınızda Güvenilir Çözüm Ortağınız
“Tüp Bebekte En Önemli Şey Güven ve Umudu Kaybetmemektir”
İzmir'de Deprem Gündemi ve Güvenilir Haber İhtiyacı