Ata'nın huzuruna çıktılar

Dünya Kadınlar Günü nedeniyle, komutanların eşleri Ata'nın huzuruna çıktı

‘Çocuklarımıza babalık yaptık’


G.Kurmay Başkanı Orgeneral İlker Başbuğ’un eşi Sevil Başbuğ başkanlığında bir araya gelen general, amiral, subay, astsubay ve uzman erbaş eşleri ile bayan sivil memurlardan oluşan heyet, Anıtkabir’i ziyaret etti. Atatürk’ün mozolesine çelenk bırakıp, saygı duruşunda bulunduktan sonra Misak-ı Milli Kulesi’ne geçen heyet adına Anıtkabir Özel Defteri’ni imzalayan Sevil Başbuğ, şunları yazdı: “Bugün güzel yurdumuzun her köşesinde yıllarca gururla görev yapan, kutsal vatan toprağını canı pahasına koruyan, eşleri yerine bazen babalık sorumluluğunu da üstlenerek Türk kadınına yakışır şekilde çocuklarını yetiştirmeye çalışan asker eşleri ve çağdaş Türk kadınları olarak huzurunuza çıkmanın en derin mutluluğu içerisindeyiz.”

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri

İzmir'de Deprem Gündemi ve Güvenilir Haber İhtiyacı
Ankara'da Şirket Avukatı Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
“Merak Edilen Detaylar Açıklandı: Saç Ekimi Fiyatları Neye Göre Belirleniyor?”
Hava Filtresi ile Motor Performansınızı Yükseltin
Doğal Ürün Pazarında Yeni Dönem: Birecik Patlıcanı Satış Rakamları Dikkat Çekiyor