İSKİ'den yapılan yazılı açıklamada, Büyükşehir Belediyesince yaptırılan "Dolmabahçe Tünel Çıkışı Kavşak ve Bağlantı Yolları İnşaatı" sahasında isale hattı yer değişikliği çalışması yapılacağı belirtildi.
Sarıyer'deki bazı semtlere 6 Şubat Cuma günü 13.00 ile 7 Şubat Cumartesi günü 07.00 saatleri arasında 18 saat süreyle su verilemeyeceği kaydedildi.
Açıklamada, su alamayacak bölgeler şöyle sıralandı:
Sarıyer: Rumeli Hisarı-Sarıyer Merkez arası sahil kesimi (Rumeli Hisarı, Baltalimanı, Emirgan, İstinye, Yeniköy, Tarabya, Kireçburnu, Cumhuriyet, Çayırbaşı, Merkez ve Yenimahalle ile Rumeli Kavağı mahalleleri).
İlk yorum yazan siz olun
Güncel Haberleri
“Tüp Bebekte En Önemli Şey Güven ve Umudu Kaybetmemektir”
İzmir'de Deprem Gündemi ve Güvenilir Haber İhtiyacı
Ankara'da Şirket Avukatı Seçerken Dikkat Edilmesi Gerekenler
“Merak Edilen Detaylar Açıklandı: Saç Ekimi Fiyatları Neye Göre Belirleniyor?”
Hava Filtresi ile Motor Performansınızı Yükseltin