Sosyal güvenlikte yeni yasayla birlikte prim borcu olanlara hastane kapıları kapanıyor. Sosyal Güvenlik uzmanı Ali Tezel, Genel Sağlık Sigortası (GSS) primini en az 30 gün ödemeyenlerin 1 Kasım günü 1 YTL prim borcu dahi olanlar sağlık yardımından yararlanamayacağını söyledi. CNBC-e'ye değerlendirmelerde bulunan Tezel, "GSS 1 Ekim 2008 sabahı uygulanmaya başlandı. Yasa gereği herkes en az 30 gün GSS primi ödeyerek, SGK'dan sağlık yardımı alma hakkı olacak. 1 Kasım sabahı bu durumdan haberdar olmayan prim ödememiş yaklaşık 30 milyon vatandaşımız hastane kapılarında kalacak" dedi. Tezel ayrıca SGK'nın herkesten 154 YTL istemesini eleştirdi.
İlk yorum yazan siz olun
Güncel Haberleri
İç Pazar Daralmasına Karşı En Etkili Çözüm İhracat ve Pazar Çeşitlendirmesi
Bahçe ve Terasların Çehresini Değiştirecek En Trend Fiber Saksı Modelleri
Esenyurt’ta Yolda Kaldığınızda Güvenilir Çözüm Ortağınız
“Tüp Bebekte En Önemli Şey Güven ve Umudu Kaybetmemektir”
İzmir'de Deprem Gündemi ve Güvenilir Haber İhtiyacı